Jde o zrekonstruovaný vůz typu KT 8 s prostředním nízkopodlažním článkem, který ocení kvůli snadnému nastupování zejména invalidé nebo cestující s kočárky. Vůz je však unikátní hlavně tím, že reklama není jako obvykle umístěna jen zvenku, ale vy〜užit je i interiér – podlaha a strop vozu, sedačky a vnitřní bočnice mezi nimi. Prázdná vlastně zůstala jen okna. Podle drážního zákona totíž není jejich polep oproti autobusům možný. „Po republice nejezdí žádná jiná taková tramvaj,“ řekl dopravně provozní ředitel dopravních podniků Václav Zikmund.

Podle generálního ředitele Plzeňského Prazdroje Mike Shorta myslel pivovar nejen na cestující, ale i na řidiče pivního vozidla. „Po dobu příštího roku jim budeme bezplatně dodávat nealkoholické pivo Birell,“ řekl. V době konání Pilsner Festu se tramvaj stane jeho oficiálním vozidlem a lidem bude k dispozici zadarmo. Příjem za reklamu se v PMDP ročně pohybuje kolem deseti milionů korun.