Ten představuje příběhy dlouhodobě úspěšných českých firem a lidí po roce 1989.
Naposledy zamířil televizní štáb na západ Čech za Tomášem Březinou, majitelem firmy Best. „Divák si možná řekne, co zajímavého se dá natočit o podniku vyrábějícím betonové dlaždice nebo o Plzeňské teplárenské? Ale my se snažíme vždycky představit inspirativní příběhy, odvahu, způsoby podnikání i překonávání krizí. Protože úspěch je spojený také s krizemi," vysvětlil režisér Jiří Podlipný. Podle jeho názoru je velmi důležité, aby právě takové projekty vznikaly. „Je potřeba ukázat, že v Čechách jsou úspěšní a poctiví podnikatelé. Nejsou tu jen ti, které neustále vidíme, jak je vyšetřuje policie," podotkl režisér, jenž včera dorazil do západočeské metropole se svým tříčlenným týmem.
Nejdříve filmaři vytvářeli medailonek Tomáše Drápely (vždy vzniknou alespoň dvě verze), poté přišlo na řadu natáčení přímo v provozu společnosti. „Spolupráce byla velmi příjemná. Na Plzeňské teplárenské nás zaujalo především to, že město se chovalo velmi osvíceně, což nebývá takovým pravidlem," uzavřel Podlipný.
Projekt Mapa úspěchu iniciovalo sdružení Czech top 100 ve spolupráci s Českou televizí, Českým rozhlasem a regionálními Deníky. Celkem by mělo vzniknout padesát až sedmdesát dílů. Na miniportrét i rozhovor s Tomášem Drápelou, který vyjde v Plzeňském deníku, se můžete těšit v únoru.