Na rozdíl od jiných regionů, kde se umíralo i po střelbě od vojáků či po přejetí tankem, oba muži podle webu Ústavu pro studium totalitních režimů (ÚSTR), kde lze seznam obětí najít, zemřeli po srážkách s vojenskými vozidly.
Krátce po příchodu vojsk zahynul u Kralovic na Plzeňsku třiatřicetiletý Lubomír Pícl. „Dne 7. září 1968 v noci opilý L. Pícl nerespektoval pokyny regulovčíků a na motocyklu narazil do sovětského obrněného transportéru. Zemřel na místě, jeho spolujezdec utrpěl těžké zranění,“ píše se k tomu na webu ÚSTR.
Také při druhé tragédii zemřel v Drmoulu na konci října motocyklista, osmadvacetiletý dělník Bohumil Vejpuský, otec dvou dětí. „Při cestě z práce na motocyklu zn. Pionýr večer 30. října ho srazilo sovětské vojenské vozidlo,“ informuje ústav o této nehodě.
Vejpuský jel z Mariánských Lázní, kde pracoval, domů do Trstěnic. „Toho dne byla silná mlha. Podle svědků jel po hlavní silnici a sovětská kolona zahýbala na hlavní silnici č. 21 ze směru od obce Tři Sekery. Byl nalezen zraněný mimo vozovku na levé straně silnice. Utrpěl zlomeninu lebeční kosti, těžké pohmoždění obličeje a zemřel druhý den po převozu do nemocnice na Chirurgickém oddělení v Mariánských Lázních,“ cituje web okupace.evangnet.cz z rozhovoru vojenského historika Iva Pejčocha s bratrem Bohumila Vejpuského.