Jaké byly plzeňské začátky?
Plzeň je sice menší trh než Praha, ale do začátku jsme měli výhodu – mohli jsme plzeňským firmám na příkladech z pětiměsíčního působení v Praze ukázat, že prodej na Slevomatu opravdu funguje.

Můžete uvést výhody, které nabízení slev obchodníkům přináší?
Část marže, které se prodejci vzdávají při poskytnutí slevy, znamená při správném zacházení velmi efektivní investici do marketingu. Firmy tak platí pouze za zákazníky, kteří si jejich službu koupí, a mají šanci si je opakovaně přilákat i s přáteli. Což se opravdu děje – podle našich průzkumů se vrací až třetina lidí. Nabídku na Slevomatu zároveň denně prohlíží desítky tisíc lidí. Naši dodavatelé hlásí v době nabídky výrazné zvýšení návštěvnosti webových stránek. Další výhodou je, že firmy mohou vyplnit svoje prázdné kapacity v mimosezonním období. Pro rozjíždějící se podniky je velkou motivací možnost získat nové zákazníky s platbou předem.

Jak firmy vybíráte?
Velmi pečlivě, tak abychom si byli jisti, že jejich prostory a služby jsou kvalitní, a zda jsou schopny pojmout dostatečné množství zákazníků. V poslední době se nám podniky hlásí samy, takže je z čeho vybírat. Stále ale aktivně vyhledáváme zajímavé kandidáty.

Kolik lidí si musí danou službu objednat? Co se stane, když se nesejde dostatečné množství zákazníků?
Minimum je 10 až 15 zákazníků a je ve většině případů překročeno. Pokud by se tak nestalo, sleva se ruší.

Jak často se v Plzni objevují nové nabídky na slevu?
Nové slevy představujeme na plzeňském Slevomatu čtyřikrát týdně.

Kam až se může sleva vyšplhat?
Až k 90 procentům.