Polovinu loňských tržeb podle Ignačáka zajistily tramvaje s trolejbusy a jejich výzbroje. Škoda loni vyrobila 92 tramvají, které putovaly do turecké Konyi, Bratislavy a také do Prahy, kam loni šlo 34 vozů. Trolejbusů společnost loni prodala 280, což je téměř stejný počet, jako o rok dříve.

Loňskou hlavní zakázkou byly elektrické vlaky pro německé dráhy Deutsche Bahn, tedy NIM Express za 2,6 miliardy Kč. Jde o šest šestivozových patrových souprav s rychlostí až 190 km/h. „V Plzni už dokončujeme dvě lokomotivy, ve Vagonce montují soupravy s řídicím vozem. Lokomotivy čekají testy a homologace," uvedl Ignačák. Souprava by se měla prezentovat na zářijovém veletrhu Innotrans v Berlíně. Během roku 2015 také Škoda Transportation pokračovala ve výrobě elektrických vlaků 
RegioPanter. První dva vyrobené vozy jsou již v provozu.

Do výzkumu a vývoje skupina loni investovala opět téměř jednu miliardu korun, předloni to bylo 970 milionů Kč. Hlavně do vývoje NIM Expressu, nových modelů a tramvají učených na Západ.

V budoucnu by firma chtěla svůj export posílit, a to především na Západ, kde se již nyní účastní několika tendrů. Do Německa má dodat 39 jednopodlažních elektrických jednotek za více než deset miliard korun, což by byla největší česká zakázka v celé západní Evropě.