Kompletní modernizace vozovny za 1,7 miliardy korun skončí v únoru příštího roku. V tomto termínu dojde mimo jiné k předání provozně-administrativní budovy s parkovištěm.

Podle mluvčího PMDP Reného Vávra je v současné době již předána do zkušebního provozu hala oprav a údržby, v níž je nově zabudována i myčka tramvají a moderní podúrovňový soustruh na obrábění ojetých kol tramvají. „Dále hala odstavu tramvají, kde jsou odstaveny vozy, které se vrátily z trati. A také většinová část Slovanské aleje je průjezdná od náměstí Milady Horákové na konečnou Světovar s novým vjezdem do vozovny,“ vypočítává Vávro.

Vozovna je navržena v konceptu modrozelené infrastruktury na principu odpovědného nakládání s dešťovou vodou. Do toho je zahrnuta i zelená střecha o výměru cca 13,5 tisíce metrů čtverečních, myčka a závlahový systém svislých ozeleněných částí budov.