Pro provozovatele restaurace je to ale spíš podvod, na kterém tratí nejen čas, ale i peníze. „Čekali jsme zbytečně už od sedmi hodin ráno, kdy měl zástupce firmy přijet, samotné předvádění mělo začít v deset. Nikdo nám nezaplatil ani nájem, na kterém jsme byli domluveni, a navíc jsme odmítli jednu sešlost, která se měla konat v pátek ráno. Předváděčky měly být totiž až do pátku,“ stěžovala si provozovatelka restaurace Martina Profousová.
Marné čekání pořádně rozlítilo přítomné důchodce. „Dělají si z lidí blázny. Už jsem zvyklá u podobných firem na ledacos, ale aby nepřišli vůbec, to se mi ještě nestalo,“ rozčileně komentovala situaci těsně poté, co bylo jasné, že se žádná předváděčka konat nebude, Hana Slachová. „Jsou to chlíváci a podvodníci. Vždycky něco naslibují a pak to takhle dopadne,“ nebral si servítky František Pech. „Měly by být trochu solidnější,“ přidala další hlas Hana Růžičková.
Firma Eurobern se během včerejška provozovatelům restaurace neozvala, pan Haratík, který za firmu jednal a domlouval všechny podrobnosti s restaurací, nebral telefony. Na dalším telefonním čísle firmy se ozval muž, který se nepředstavil. „To je záležitost dalšího společníka, který má tyto akce na starosti. Ale akce v Plzni nebudou, ruší se. A jak to bude s placením nájmu? To nevím, o tyto věci se já nestarám. Je divné, že se společník ještě neozval. Nemůžu vám dát na něj číslo, nemám ho. Ale zavolám mu,“ zmateně tvrdil muž z firmy.
„Vystoupení podobných firem jsou fiaska. Nedávají dárky, které slibují v letácích, prodávají předražené zboží. Ale že by nepřišli na akci vůbec, to slyším poprvé. Z morálního hlediska je to ale určitě podvodné jednání,“ kritizoval firmy, které pořádají podobné akce, Jan Peter ze Sdružení obrany spotřebitelů.