Velmi aktivní je na facebooku například lídr sociálních demokratů Josef Bernard. Čile zde komunikuje a vesměs na úplně jiná než politická témata. Nedávno se zde například vyfotil se svým roztomilým štěnětem. Za rychlé rozšíření této fotky si neváhal připlatit a použil tzv. sponzorovaný odkaz. Bernard, v minulosti úspěšný manažer a minoritní spoluvlastník plzeňské Škodovky, přiznává, že na kampaň přispívá z vlastní kapsy půl milionem korun. Ze všech politiků má zatím jednoznačně nejvíc billboardů. „Rozpočet celé kampaně ČSSD v kraji je kolem čtyř milionů korun," prohlásil Bernard, který se nyní chystá objíždět kraj na kole a mluvit s voliči tváří v tvář.

Lídr Hnutí ANO Miloslav Zeman dal do kampaně vlastních 100 tisíc Kč.

„Ještě než mě ANO oslovilo, už měli dohodu, že kandidáti budou na kampaň přispívat. Mně to připadá správné," poznamenal Zeman. Na facebookovém profilu plzeňského ANO se tento týden objevil snímek z náhodného setkání Zemana s úřadujícím hejtmanem Václavem Šlajsem při pouti v Tachově s výmluvným popiskem: přátelsky si popovídali, a na některé věci se jejich názory liší :-) .

Martin Baxa, který vede do voleb ODS, je na facebooku vidět hlavně za různými mikrofony. Do pokladny ODS odevzdal na kampaň čtvrt milionu. „Věnoval jsem svoji odměnu krajského zastupitele za celé volební období," uvedl Baxa. Kampaň ODS v kraji má podle něj stát 3,5 milionu.

Topkaři svým prvním deseti kandidátům doporučují, aby odevzdali nominační poplatek pět tisíc korun. Na posledním místě kandidátky mají Jiřího Pospíšila, který naposledy vyhrál volby ODS.

Lídr TOP 09 a primář Klatovské nemocnice Richard Pikner řekl, že straně 
přispěl na kampaň 15 tisíc korun. Šéf krajské topky Petr Suchý dal 50 tisíc. „Jsou to peníze vydělané v dozorčích radách městských podniků v Plzni," vysvětlil Suchý s tím, že dlouho byl v dozorčí radě dopravních podniků a nyní ve Vodárně Plzeň.

Lídr KSČM Karel Šidlo prohlásil, že žádné osobní peníze do krajské kampaně nevěnoval. „Přispěl jsem, ale na kampaň našemu kandidátovi na senátora," podotkl Šidlo. Podle něj bude stát komunisty krajská předvolební kampaň do milionu korun. „Prostředky jsme si odkládali na účet průběžně, použijeme asi 700 tisíc korun a zbytek dostaneme 
z centra v podobě služeb, třeba na distribuci Haló novin," doplnil Šidlo.

Jednička Starostů a Patriotů a starosta Spáleného Poříčí Pavel Čížek hodlá vložit do předvolební kampaně vlastních 100 tisíc korun. Vysvětlil, že Starostové dostávají na kampaň asi dvě třetiny z celorepublikového centra a třetinu pak shání sponzorsky po kraji.

Na své facebookové stránce se Pavel Čížek prezentuje fotkou, kde se opírá o tyč se značkou označující stejnojmennou vesnici. Figuruje ale i na jiných stránkách. Třeba na té s názvem grafický odpad je zvěčněn na nepříliš povedené fotce a s chybou v popisce: kandidát na hejmtana místo hejtmana. „Je to samozřejmě překlep," omlouvá se Čížek. Připouští, že část vadných letáků se skutečně použila.

S bravurou sobě vlastní se do kampaně na facebooku opřel europoslanec Jiří Pospíšil. Na zahradu vytáhl vařič, balíček špaget, česnek, rajčata a olivový olej a natočil kuchařské video. Tak nějak po amatérsku a ve stylu, že když to zvládnu já, proč byste to nezvládli i vy, přátelé!