Čtyřminutové video zachycující pohled nejen na architekturu města, ale také do Divadla J. K. Tyla či na zaplněný fotbalový a hokejový stadion už viděli lidé v Mnichově a holandském Utrechtu.

„Promítat se bude také na veletrzích v Drážďanech, Berlíně a Kolíně nad Rýnem. Spot je možné vidět na městském kanálu youtube, v budoucnu bude ke zhlédnutí i na webu visitplzen.eu," přibližuje Martina Chomátová z nově zřízené příspěvkové organizace Plzeň-TURISMUS, která má nyní propagaci města jako turistické destinace na starost.

Ačkoliv spot, jehož českou verzi namluvil plzeňský herec Martin Stránský, začíná slovy 'Vítejte v Plzni, Evropském hlavním městě kultury roku 2015', má video město představit po všech jeho stránkách.

Nechybí zmínka o pivu, Škodovce nebo nově vybudovaném 3D planetáriu. Spot je vytvořený také v německé a anglické verzi.