„Raritou je například motorka Indian z roku 1914, která je v původním stavu,“ pochvaloval si Tomáš Pávek, jeden z organizátorů sobotní motocyklové parády. Na startu se postupně střídaly stroje různých kubatur, dvoutakty i čtyřtakty. Podle Pávka se dá sehnat ještě dnes slušný kousek, už ale velice těžko ve starých stodolách či garážích. Dnešní fandové loví spíš na aukcích a po internetu.
K nepřehlédnutí byl na oválu Jiří Weger, šéf plzeňského Veteran Car klubu (www.vccplzen.eu). Se svojí prvorepublikovou nablýskanou Čezetou 175, která byla ve své době jednou z nejrozšířenějších motorek, ukázkově ladil v košili s výrazným motýlkem a stylovými pumpkami. „Motorku jsem koupil, když mi bylo dvacet jako obouchanou a nepojízdnou. Honil jsem pak náhradní díly, opravoval, chromoval a konečně taky jezdil. Už je to jedenáct let,“ usmíval se. S motorkou prý klidně vyjede i na nákup, ale parkuje vždycky tak, aby na ni viděl. Na otázku, zda si troufne i na delší cesty, lakonicky odpoví: „Klidně, i když to jedu raději airovkou!“