„Moje místo bylo obsazené. Po kontrole lístků jsme zjistili, že máme totožné lístky spolu s pánem, který na místě seděl," napsal do redakce Smeták s tím, že s nenadálou situací si nedokázala poradit ani pořadatelská služba.

Na schodech stát nemohl, protože by zacláněl jiným divákům. Když si sedl na volné místo, přišel fanoušek, který sem měl koupený lístek. „Dopadlo to tak, že jsem seděl na jedné sedačce s asi desetiletým klukem," konstatoval a dodal: „Ze zápasu jsme neměli nic. Svátek fotbalu znamenal obrovské zklamání," zlobil se Smeták.

Podle něj stejné potíže řešili i jiní diváci. A jak mohly nastat zmatky s lístky?

Mluvčí fotbalového klubu Pavel Pillár uvedl, že chybu způsobil problém s tiskárnou v kombinaci s nepozorností prodejkyně lístků, která vytiskla více vstupenek na stejné místo. Klub už podle něj technické potíže odstranil a poučil i pokladní. „Během předprodeje vstupenek na Fenerbahce se problémy už nevyskytly," řekl Pillár.

Podle jeho slov klub slíbil poškozeným fanouškům kompenzaci. „Řešili jsme pouze jednu stížnost," sdělil Pillár.

Smetákovi se nezamlouvalo ani chování pořadatelů. „Kdyby alespoň řekli něco ve smyslu počkáme, zda bude nějaké volné místo a já vás tam usadím, po zápase můžete problém řešit," postěžoval si. Podle Pillára se měli pořadatelé spojit s ředitelem klubu zodpovědným za bezpečnost na stadionu.

Potíže při nákupu lístků na evropské poháry řešili vloni na podzim permanentkáři. Když totiž chtěli koupit balíček vstupenek na duely v Evropské lize, zjistili, že jejich sedadlo je už prodané.