Na mobilu pak mohu sledovat, jak se fronta posouvá a mají možnost své pořadí i o 20 či 40 minut posunout. Projekt je součástí konceptu Smart City.

Každý nově příchozí obdrží na úřadě tak jako doposud vytištěný lístek s vyvolávacím číslem. Na lístku nyní přibyly další informace, a to předpokládaná doba čekání, vytištěný QR kód a také webový odkaz. „Systém orientačně spočítá dobu, kterou bude klient na přijetí u přepážky čekat. Pokud má například půl hodiny čas a nechce čekat na úřadě, stačí ve webovém rozhraní sledovat, jak se vyvíjí situace před ním,“ vysvětlil Petr Triner, ředitel Úřadu správních agend Magistrátu města Plzně.

Systém pořadníku mohou lidé momentálně využít na třech pracovištích. Jedná se o Odbor správních činností, oddělení občanských průkazů a cestovních dokladů na náměstí Republiky, Živnostenský úřad města Plzně a Odbor registru vozidel a řidičů.

Gibon bělolící.
Plzeňská zoo láká na mláďata, pořídí si zebry bez hřívy