Původně Česká pošta argumentovala nevyhovujícím prostorem v hale nádraží, kde není možné uplatnění diskrétních zón, a tím, že u přepážky i v zázemí mají lidé málo místa a nevyhovují ani hygienické podmínky. „Zákazníci jsou z větší části cestující, není zde žádný smluvní podavatel, nejsou zde P. O. boxy. Pošta tu má funkci pouze podávací, neprobíhá zde ani výplata důchodů,“ vypočítala Selicharová důvody, proč se pobočka měla rušit. Nakonec vyhověla zákazníkům, kteří se proti tomu začali bouřit a tvrdili, že místo lidé dostatečně využívali.

„Zajde si sem vyřídit svoje věci každý, komu za pár minut odjíždí autobus. Těch lidí není málo, stačí to jen skutečně sledovat,“ připomínal například Petr Sýkora a dodal, že lidem, kteří do Plzně přijíždějí z okolních vesnic za prací, do škol nebo na nákupy, už pošta pobočky v jejich místech bydliště většinou pozavírala, takže využívat pobočku na nádraží jim velmi vyhovovalo.