Rekonstruovala a rozšiřovala se současně s významnou železniční stavbou, při níž se původní mosty strhly a postavily nové. Před vchodem do nádraží vzniklo parkoviště se 63 místy. Co všechno se na nádraží změnilo? „Pro rychlejší železniční dopravu je to rekonstrukce chebského zhlaví a mosty. Z pohledu cestujících je to í rekonstrukce nástupišť včetně jejich zastřešení a bůbec přístupu na ně, výtahy a eskalátory a také vybudování nového podchodu ve východní části nádraží,“ uvedl náměstek generálního ředitele Správy železniční a dopravní cesty (SŽDC) Mojmír Nejezchleb. Celá stavba stále SŽDC více než 1,35 miliardy korun, město Plzeň vydalo více než 80 milionů korun.
Nepřehlédněte:
Bytová družstva se ocitla v pasti. Neplatiče již nemohou vyhoditMikulášská ulice je konečně zase průjezdná
Plzeň – Po skoro dvouleté výluce se včera otevřela silnice pod novými železničními mosty hlavního vlakového nádraží na Slovany.
V pátek už Mikulášskou ulicí projížděly tramvaje, od soboty tu mohou znovu začít jezdit auta a veškerá ostatní doprava.
|
Foto: Deník / Dana Veselá
Čím zláká Plzeň turisty? Kulturou, továrnami i válečným muzeem