„Jede kus po společné trase, takže by i čtyřiapadesátka mohla zastavit na stanici třicítky Ul. Družby,“ říká například Jakub Šašek z Chrástu, který jezdí z práce třicítkou. „Musím vystoupit na stanici Mohylová, přestoupit na trolejbus nebo jít pěšky na Zábělskou. Mezitím kolikrát autobus do Chrástu projede okolo mě a ujede mi. Přitom kdyby stavěl na stejné zastávce jako třicítka, krásně bych to stihl,“ vysvětluje Šašek. Spolu s ním by společnou zastávku uvítali i ostatní obyvatelé obcí a částí Plzně v dosahu linek 52, 53 a 54, ale i někteří Plzeňané, kteří jezdí těmito linkami například za příbuznými. Ale cesta autobusů k Intersparu je hrazena touto firmou. „Důvodem zavedení těchto spojů bylo v rámci obchodní strategie zajistit přepravu cestujících z Chrástu, Dýšiny, Kyšic atd. k supermarketu Interspar. Rozhodně firma odmítá zajišťovat dopravu po městě, kde se mohou občané pohybovat prostředky MHD. Vzhledem k tomu u těchto spojů žádná zastávka mezi Doubravkou a Intersparem zřízena nebude,“ uvedl mluvčí plzeňských dopravních podniků David Hrdina.