Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Máte problém s úřady? Volejte!

Plzeň - Potřebujete nový občanský průkaz, přihlásit psa, odhlásit auto, oženit se či si vyřídit cokoliv jiného na úřadě? Po vytočení linky 378 031 111, která vede na plzeňský magistrát, byste už teoreticky neměli mít žádné problémy.

5.12.2009
SDÍLEJ:

Operátorky kontaktního centra vyřídí denně stovky telefonátů. S pomocí technologie napojené na internet a městský počítačový systém zodpoví obratem dotazy volajícíchFoto: DENÍK/Vlastimil Leška

Namísto spojovatelek totiž sedí v úplně novém městském call centru vyškolené operátorky, které vám mají za úkol fundovaně s čímkoliv poradit.

Nejen, že vás musí okamžitě přepojit do správné kanceláře, a nemusíte ani vědět, pod který odbor či úřad se svou žádostí ´spadáte´ a jakého úředníka tedy hledáte. Budete–li chtít, na příslušném úřadě vás objednají na konkrétní termín a čas a dopředu by vám měli říci, jaké doklady a co všechno je třeba k vyřízení žádosti s sebou přinést. „Lidé mohou využít i možnosti nechat si informace poslat e–mailem nebo textovou zprávou na mobil,“ připomněla radní města Helena Matoušová (ODS).

Tolik teorie. Praxe? Na úřad voláme v pátek těsně před 16. hodinou. „Dobrý den, dovolali jste se na linku kontaktního centra města Plzně. Linka je v provozu v pracovní dny od 7 do 15.30 hodin,“ sděluje do sluchátka automat.

Šéf Správy informačních technologií Luděk Šantora připomíná, že nové call centrum funguje zatím ve zkušební době. „Od ledna příštího roku bude k dispozici od 7 do 18 hodin každý pracovní den,“ uvádí Šantora.

Call centrum města Plzně

Nyní funguje ve zkušebním režimu, naostro se rozjede v lednu 2010.

Na telefonu 378 031 111, pod který se vejde až osm podlinek, zodpoví dotazy čtyři operátorky.

V příštím roce se k magistrátu, obvodům a městským příspěvkovým organizacím mají připojit i dopravní podniky a teplárna.

Do nové technologie investovala radnice 1,1 milionu korun. Nejvíc z této částky spolykal nákup části nové telefonní ústředny. Zařízení napojené na počítačový systém teď obsluhují čtyři operátorky, v budoucnu jich bude až osm. Počítá se totiž s tím, že na městské call centrum se připojí například i Plzeňské městské dopravní podniky nebo městská teplárna. Nyní umí ústředna obsloužit magistrát, všechny jeho příspěvkové organizace a obvodní radnice.

Podle Edity Tomšíčkové, jedné z operátorek nového call centra, volají na magistrát lidé s různými žádostmi. „Setkáváme se třeba i s notorickými vypravěči, kteří si potřebují postěžovat,“ připustila Tomšíčková. Podle instrukcí, které operátorky mají, je třeba kvůli blokování telefonu skončit hovor na lince do tří minut. „Domluvíme se s volajícími i anglicky nebo německy,“ dodala Tomšíčková. Na většinu dotazů dokáží odpovědět ihned, zbytek vyřídí do 24 hodin.

Autor: Dana Veselá

5.12.2009 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Dominik Kubalík

Škodovka prohrála, přesto je první

Ilustrační foto
2

Sedmiletý chlapec jel načerno, dluh přišli vymáhat exekutoři

V Privamedu se otevírá Centrum mamografického screeningu

Plzeň - Začátkem října vyšetřila plzeňská nemocnice Privamed první pacientky ve svém nově otevřeném Centru mamografického screeningu. Pracoviště disponuje nejmodernějším přístrojovým vybavením v tomto oboru.  

Šoféři nedodržují přestávky

Plzeňský kraj – Policisté kontrolovali v celém kraji řidiče náklaďáků a autobusů.

Naši prvňáci ze 7. ZŠ Plzeň

Plzeňsko - Ve středu 18. října najdete v Plzeňském deníku prvňáky ze 7. ZŠ Plzeň. Nezapomeňte si koupit noviny.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení