Úřední hodiny Magistrátu města Plzně se od pondělí vrátí do režimu před vyhlášením nouzového stavu v Česku tak, aby veřejnost mohla využít jeho služeb k zajištění úředních záležitostí. Stále platí, že občané by v této době měli zvážit důvod jejich návštěvy a pokud je to možné, preferovat e-mailový, telefonický nebo písemný kontakt. K osobní návštěvě Magistrát doporučuje občanům se objednat. Omezené úřední hodiny platily na plzeňském magistrátu od 16. března 2020.

„Žádáme občany, aby i nadále preferovali písemný, telefonický či elektronický kontakt před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné. Pokud klient potřebuje vyřídit své záležitosti osobně, je vhodné se předem objednat na konkrétní termín přes náš rezervační systém Úřad bez čekání (https://www.uradbezcekani.cz/), abychom předešli koncentraci osob v čekacích halách. Objednat se lze i po předchozí telefonické či e-mailové domluvě se zaměstnancem daného pracoviště,“ uvedl Petr Triner, ředitel Úřadu správních agend plzeňského magistrátu.