Po listopadovém ležáku První, který vařil spolu s Pivovarem Matuška, nyní nechá samotné spotřebitele, aby si zvolili, jaké pivo chtějí uvařit. To pak Prazdroj nabídne během června v rámci programu Volba sládků ve více než dvanácti stovkách tuzemských hospod a restaurací.

Jedinečný projekt byl pojmenován Rozmarná volba. „Název projektu odkazuje na poetiku knihy Vladislava Vančury. Zvolili jsme jej s ohledem na začátek léta, kdy vybraný speciál nabídneme v hospodách. Jsme opravdu zvědavi, pro jaká piva se lidé budou rozhodovat, jejich hlasování a komentáře nám navíc pomohou i do budoucna v přípravě našich dalších speciálů v rámci Volby sládků,“ uvádí sládková Lenka Straková.

Hlasování probíhá na internetu po celý leden, kdy si lidé na interaktivní webové stránce postupně vybírají jednotlivé parametry piva.

Kompletní informace i odkaz na interaktivní hlasovací stránku lidé najdou na webu www.volbasladku.cz.