Řidičům však trhliny drásají nervy. „Je to slušně řečeno o ústa i v autě,“ říká motorkář Lukáš Matoušek. „Je to tady pořádně vymletý a auta tu skáčou, skoro jako kdyby přejížděla zpomalovací prahy,“ vyjádřil se k dírám u kolejí na křižovatce ulic Gerská a Studentská řidič Jiří Smetana. Dodal, že přejezd přes koleje se měl opravit, když se loni tato křižovatka rekonstruovala. Oprava křižovatky a nástupních ostrůvků se totiž přejezdu přes tramvajový pás netýkala.

Podobně dopadne i současná rekonstrukce křižovatky Plaské a Okounovy ulice. „Úpravy této křižovatky byly vyvolány stavbou světelné signalizace. Upravovaly se tam nástupní ostrůvky a přechody pro chodce, aby odpovídaly parametrům. Úpravy tramvajových těles nejsou součástí této akce. Dělají se hlavně na doporučení dopravních podniků. Pro ně je momentálně prioritou oprava na Karlovarské třídě v úseku od Rondelu k lékařské fakultě,“ sdělil technický náměstek Správy veřejného statku města Plzně Aleš Richtr.

Dodal, že v dalších etapách bude rekonstrukce tramvajového pásu pokračovat dál směrem na Košutku. S opravou tramvajového pásu na lince č. 1 (tedy i zmíněné křižovatky ulic Plaská a Okounova) se zatím na magistrátu nepočítá.