Vedle výrobních firem to byly i vzdělávací instituce. „Jedná se o akci jedinou svého druhu v kraji. A zájem nás příjemně překvapil. Už před otevřením se přede dveřmi táhla stometrová fronta a během prvních dvou hodin veletrhem prošlo mezi dvěma až třemi tisíci lidí," informovala manažerka Barbora Kuralová s tím, že by další veletrh mohl možná proběhnout i na podzim.

„Jsme absolventi z projektu Úřadu práce a tady se rozhlížíme, jestli bychom si zde něco nenašli. Jsou tu ale spíš firmy technického zaměření. Uvidíme, bude-li šance u nějakých agentur," míní hoch s ukončenou hotelovkou i mladičká aranžérka. Vedle mladých se přišly podívat i ostatní věkové kategorie, hledající práci. Zájmu se těšily i přednášky, image poradna a personální testování.

Zaměstnavatelé tu hledali lidi zejména na vysoce kvalifikované pozice. To potvrdila také personalistka z klatovské mlékárny Ivana Slívová. „Hledáme manažery, vedoucí provozu, IT pracovníky s potravinářskou specializací. Někteří zájemci už tu nechali i své životopisy," uvedla s nadějí, že firma požadované profese také najde.

Akci realizovala plzeňská Grafia, s.r.o., partnery byly ÚP ČR, ZČU a HK ČR.