Na dopolední start se postavila padesátka naleštěných strojů a návštěvníci svůj obdiv neskrývali. „Moc se nám tu líbí. Vzali jsme děti a vyrazili jsme, aby se mohly podívat, v jakých kráskách se dříve jezdilo,“ pochvalovala si Lenka Rohanová z Plzně. „Podobné akce vyhledáváme často. Tady konkrétně se mi líbí nejvíce to rodinné prostředí. Ta atmosféra kouzla minulosti, která na vás z veteránů i dobového oblečení některých řidičů dýchá, je prostě úžasná,“ svěřila se Jana Klečková, která na závod dorazila také z krajského města.

Závodníci měli jasno a věřili si na výborné umístění. „Jezdíme pravidelně, je to naše obrovská vášeň a zároveň si uděláme také krásný výlet,“ vysvětlili partneři Anna Šteflová a David Král z Plzně–Malesic. Předvést se přijeli se Škodou Popular z roku 1937, kterou prý celý jeden den před závodem leštili. Další závodník, který slavil úspěchy i v zahraničí, byl 76letý Václav Študlar z Plzně. „Před dvěma týdny jsem byl se svou tatrou v Německu, kde jsem získal putovní pohár, a také dnes cítím ve vzduchu nějaké dobré umístění,“ odhadoval před závodem bývalý mechanik. Svěřil se, že si osmiválcovou Tatru 600, která jede až 150 km/hod, kompletně opravil sám.

„Letos dorazila padesátka závodníků a dva účastníci jsou z Německa,“ vypočítal ředitel závodu Jiří Weger.

Výsledky: Vozy Aero do roku 1948

1. Milan Vaníček

2. Jiří Novák

3. Vojtěch Plochý

Vozy Škoda do roku 1948

1. Lenka Vaníková

2. František Čečil

3. Jaroslav Bubrle

Vozy ostatních značek do roku 1948

1. Radek Procházka

2. Václav Študlar

3. Josef Míšek

Motocykly všech značek do roku 1948 včetně

1. Miroslav Záruba

2. Josef Vyštej

3. Daniel Beneš