Jde o nové napojení na Lábkovu ulici, po kterém směřují desítky místních ke svým chatám na druhé straně nově budovaného železničního koridoru, další lidé po spojce chodí na vlakové nástupiště na vlak z Chebu do Plzně, další Skvrňanští tudy vyrážejí na procházku po Křimické ulici, do které spojka ústí. Po ní auta směřují do Křimic. Když se například náhodný kolemjdoucí na spojku podívá, přijde mu poměrně hodně úzká na to, aby se sem vešlo auto. Ale podle vyjádření několika chatařů tu auta opravdu jezdí. Pokud chtějí dorazit do Křimic zkrátí si cestu ze zhruba tří kilometrů na půl kilometru.

„To přece nejde, aby si z chodníku udělali autostrádu,“ zlobí se jedna ze stálých návštěvnic chatové oblasti Milada Hrubá. „Byli jsme rádi, že nám tu nedávno vybudovali podchod, takže nemusíme jako dříve při cestě na chatu přelézat koleje, ale zase nám tu ztrpčují život auta,“ dodává rozlícená žena obtěžkaná okurkami, před kterou běží dvouletý vnouček. „Mohlo by ho zajet auto,“ ukazuje na chlapce a dodává, že snacha tu navíc občas jede s kočárkem.

Když jsme o stížnostech Skvrňanských informovali mluvčího plzeňských policistů Jaroslava Ibeheje, uvedl, že na podnět Plzeňského deníku provede dopravní inženýrka policie na místě šetření a případně dá podnět Správě veřejného statku plzeńského magistrátu, která je správcem spojky. Ta má podle ibeheje statut chodníku.

„Jednou z možností, jak zabránit průjezdu automobilů, je umístit sem upřesňující dopravní značku nebo sloupek doprostřed chodníku,“ vysvětlil Ibehej.