Akce potrvá od 1. října do 25. listopadu 2007 a každý týden se hraje o jeden zájezd. „Spotřebitelská soutěž „Dejte si dvě na cestu“ je plně v duchu nového sloganu značky: „Pravé bohatství se skrývá uvnitř“ a navazuje na TV spot o českém cestovateli Emilu Holubovi. Stejně jako Holub odkrývá pravé bohatství Afriky, mohou i soutěžící s Pilsner Urquell prokázat co v nich je a objevit to pravé bohatství černého kontinentu,“ říká Petr Polák, manažer značky.

Hlavní výhrou je každý týden zájezd do Afriky za 200 tisíc Kč pro dvě osoby (celkem se hraje o 8 zájezdů). Výherce má navíc možnost ovlivnit na základě svých individuálních preferencí program zájezdu – můžete vyrazit na safari, potápět se v moři, vydat se po stopách Emila Holuba k Viktoriiným vodopádům nebo si zahrát golf na nejlepších hřištích Jižní Afriky.

Dále se hraje o více než 8 000 cen z kolekce exkluzivního oblečení a doplňků Pilsner Urquell Collection. Kolekce byla speciálně navržena pro značku Pilsner Urquell přední českou návrhářkou Radanou Ivančic - ta v poslední době získala několik významných ocenění: Top Style Designer 2006 na veletrhu módy v Brně a Czech Grand Design 2006 – výroční cenu akademie designu ČR. K výhře samozřejmě nestačí jen vypít dvě sklenice Pilsner Urquell, ale je potřeba také správně odpovědět na soutěžní otázky.

Hra je založena na možnosti volby. Soutěžící se sám rozhoduje, jestli chce hrát o hlavní výhru nebo některou z vedlejších cen. Kdo si vybere cenu z Pilsner Urquell Collection, musí co nejrychleji a správně odpovědět na zaslanou otázku. Pokud chce vyhrát zájezd do Afriky, jeho úkolem je jako první v soutěžním týdnu odhalit na základě indicií hledané místo na Zemi.