Co dalšího k úspěchu přispělo?
Především novinky, které jsme v minulém roce připravili. Hlavně to byly prohlídky pivovaru Gambrinus, které byly poprvé k dispozici po celou sezonu. Navíc ožil cestovní ruch, který kvůli krizi v předchozích letech opadal. Vrátili se i návštěvníci národností, jejichž počet klesal. Například počet Rusů narostl meziročně o třicet procent.

Ze kterých zemí k vám dorazilo nejvíce lidí?
Nejčastěji k nám tradičně zavítají Češi a Němci. Hodně je jich ale právě třeba z Ruska. V posledních letech se také výrazně zvýšil počet turistů z asijských zemí.

Čím to je?
Především tím, že lidé z těchto států se velmi zajímají o technické památky a pivovar Plzeňský Prazdroj patří k těm nejvýznamnějším. Nejvíce se prohlídek účastnili Číňané, Tchajwanci, Thajci a Vietnamci. Jejich počet se oproti roku 2010 zvýšil o 164 procent.

Jak vám pomáhá spolupráce s cestovními kancelářemi?
Velmi. Právě s nimi do pivovaru jezdí kolem šedesáti procent zahraničních turistů. Spolupracujeme ale také s agenturou CzechTourism a od loňského roku i s Národním památkovým ústavem.

Chystáte nějaké novinky?
Pivovar letos oslaví kulaté výročí. V rámci oslav nabídneme projížďky koňským povozem nebo prohlídky míst, kam turisté dříve nesměli.