I když byl obrovský zájem na obě sázení, koronavirová opatření všechny plány zhatila.

Projekt propaguje Šumavu na sociálních sítích, ukazuje její krásy a díky komunitě lidí, kterou bratři Richard a Filip Brožovi vytvořili, se jí snaží i společně pomáhat. Jednou z aktivit je společné sázení stromů pro fanoušky, kteří si zakoupí triko s příběhem. Sázení se koná vždy na jaře a na podzim. Pro každé období je vytvořena speciální edice trik, nyní i mikin, která si lidé z celé republiky mohou zakoupit. Poté je určen termín sázení stromků na různých místech Šumavy, kterého se mohou osobně zúčastnit. Počet sázejících se stále zvyšuje a tak mohlo být zasazeno již tisíce nových stromků. „Tenhle počin je poslední dobou hodně oblíbený a má i zajímavý environmentální vliv na děti, kteří se sázení účastní," uvedl Richard Brož.

S letošním podzimem mělo být zasazeno již deset tisíc stromů, ale jistě se to podaří dohnat v příštím roce.