Vytvořil je sochař Čestmír Suška a nesou často poetické názvy Hvězdy, Housenka nebo Síť se záplatami. Mezi nimi jsou i tři věže, na něž může návštěvník výstavy vystoupat a rozhlédnout se po rozlehlém industriálním areálu bývalého depa. Věže mají přízviska Háčkovaná (ta je nejvyšší, měří 15 metrů), Štrykovaná a Pletená. Celá výstava pak nese příznačný název Restart. „Je to připomenutí toho, že nemáme ztrácet naději a klesat na mysli. Vždy je možné začít znovu," míní Čestmír Suška a dokazuje to právě tím, že zapomenuté nádrže se mohou stát obdivovanými objekty.

A podobný osud by měl potka i DEPO 2015, v němž vzniká centrum na podporu inovací a rozvoje tvůrčího byznysu, tedy místo, kde se propojuje kultura a podnikání. S tímto záměrem souzní i druhá v pátek zahájená výstava s názvem Domus s podtitulem poutní místo současného designu, které vzniklo uvnitř areálu. Centrální objekt této výstavy, pod nímž jsou shromážděny instalace dvacítky designérů z celého světa, vytvořil Werner Aisslinger, německý designér roku 2013, a nazývá jej kaplí nebo také skleníkem. Inspirací designérům byla Plzeň, její historie, atmosféra i okolí.