„Vybírali si z celkem padesáti abonentních skupin, které nabízíme,“ informuje vedoucí obchodního útvaru Edita Laštovková a připomíná, že prodej abonmá na představení, která bude divadlo uvádět do června letošního roku, ještě pokračuje.

A právě mezi svými abonenty hledá divadlo ženy a muže na plakáty. Mají pomoci s propagací divadla v příští sezoně. „Staňte se tváří kampaně předplatného pro rok 2020“ je výzva DJKT, jež hledá abonenty ve věku od 35 let, kteří své tváře propůjčí čtyřem uměleckým souborům divadla. Focení reklamní kampaně se uskuteční v květnu. Zájemci mohou portrétní fotografie zaslat na e-mail djkt-reditelstvi@plzen.eu, případně poštou na adresu Konkurz Předplatné 2020, Divadlo J. K. Tyla, Palackého náměstí 30/2971, 301 00 Plzeň nebo je předat uvaděčkám před představeními. „A to nejpozději do 30. března,“ upozorňuje Laštovková. „Při přípravě současné kampaně jsme spolupracovali s návštěvníky našich scén a s lidmi, kteří se podíleli na projektech typu Nocs operou,“ informuje ředitel DJKT Martin Otavao tvářích, které jsou na plakátech divadla k vidění v této sezoně.