„Téměř čtyřicet procent tržeb znamenal export,“ doplňuje Pistoriusová.

Ve sledovaném období Škoda holding získala zakázky za téměř 13 miliard korun. Jedna ze tří dceřinných společností, Škoda Power uzavřela zakázky v ruském Jekatěrinburgu nebo třeba v Dánsku na elektrárně Odensee. „Samozřejmě společnost také působila v České republice. Mezi takové zakázky patřila například modernizace jaderné elektrárny Dukovany nebo úpravy elektrárny Prunéřov.

Škoda Transportation se na tržbách podílela dodávkami trolejbusů do Rigy v Lotyšsku a maďarského Temešváru. Další významnou zakázkou byla dodávka příměstských vlakových jednotek do Litvy.

V Čechách to byly především trolejbusy pro česká města, rekonstrukce vozů metra nebo dodávky příměstských vlaků pro České dráhy.

Škoda Holding se zabývá dvěma hlavními obory a to klasickou energetikou a dopravním strojírenstvím. K 30. červnu tohoto tohoto roku pracovalo ve společnosti 3891 zaměstnanců. Z toho tisíc v zahraničí.