Výroba na vánoční trh ve firmě zpravidla začíná už v létě, kdy se víno zušlechťuje kvašením. Během podzimu se pak zvyšuje využití plnicích linek. Nejčastěji se plní lahve o objemu 0,75 litru. Lahve jiných velikostí se na prodeji podílejí méně než desetinou. Firma dále plní láhve o objemu 0,2 a 0,375 litru a velké o objemu 1,5 a tři litry.

„Nejvíce sektů se prodává v cenové hladině 90 až 130 korun. Každým rokem ale narůstá prodej prémiových značek v ceně od 200 do 250 korun,“ uvedl obchodní ředitel společnosti Petr Černý.

Letos poprvé dává výrobce na trh i nealkoholický sekt. „Sekt k mimořádným okamžikům patří, ale ne pokaždé okolnosti umožňují pít alkohol. Pro takové příležitosti je nealkoholický sekt prakticky nenahraditelný,“ dodal Černý s tím, že očekává o nealkoholický nápoj velký zájem.

Celkem dává Bohemia Sekt se svými sesterskými vinařstvími z Moravy na trh 40 druhů sektů. Nejznámější jsou řady značky Bohemia Sekt. Dále jsou to Chateau Radaně, Chateau Mikulov, Chateau Bzenec, Cuvée Charmante nebo Venuše. Nabídku doplňují i zahraniční výrobky, které staroplzenecká společnost v ČR distribuuje.

Bohemia Sekt exportuje své výrobky do 14 zemí, přičemž v poledních letech vstupuje každý rok pravidelně na jeden až dva nové trhy. Mezi tradiční země vývozu patří Slovensko, Belgie, Holandsko nebo Švýcarsko, ale také exotická Ghana. Firma exportuje celkem pět procent produkce celé skupiny.