Od 13. února bude nejprodávanější české pivo Gambrinus Světlý k dostání i v 1,5litrové PET lahvi. „Jak vyplývá z průzkumu společnosti TNS AISA, spotřebitelé stále více oceňují u PET balení nerozbitnost, lehkost a snadnou manipulaci. Proto pivo z tohoto obalu v uplynulém roce vyzkoušelo více než padesát procent pivařů.

Trh s recyklovatelnými PET lahvemi je podle Marečka nejrychleji rostoucím segmentem ze všech pivních balení. „Zcela jasně vnímáme zvýšený zájem pivařů o doplnění variant balení značky Gambrinus právě o PET lahev. To je balení, o které si pivaři vyloženě řekli,“ vysvětluje brand manager Gambrinusu Jan Doležel.

Z výzkumu společnosti G82, s.r.o. pijí lidé pivo z PET lahví nejčastěji při grilování, sledování televize, posezení s přáteli, ale také u rodinného oběda.

„Domů si ho určitě občas koupím. PET lahev mi vůbec nevadí. Jenom mám trošku obavy, aby to hospodám neodlákalo zákazníky. V petce totiž budou mít pivo levnější,“ říká Plzeňan Václav Holý.

Gambrinus Světlý v novém balení bude ke spotřebitelům distribuován přímo z plzeňského pivovaru, kde byla vloni uvedena do provozu nová stáčecí linka na tento obal investicí 150 milionů korun.

Novinka bude k dostání od 13. února v obchodech po celé České republice.