„Prodali jsme o něco méně sektů, což je dané předloňským předzásobením trhu kvůli promočním akcím obchodních řetězců a následným zdražováním od ledna 2010. Zároveň loni klesl celý český trh sektů minimálně o desetinu,“ uvedl finanční ředitel firmy Ondřej Beránek. Počtem 10,5 milionu prodaných lahví sektů a šumivých nápojů si Bohemia Sekt udržela sedmdesátiprocentní podíl na českém trhu sektů.

„Významný nárůst prodeje zaznamenal Bohemia Sekt Prestige, a to o devatenáct procent. Zájem se zvýšil také o nealkoholický Bohemia Sekt,“ píše firma v tiskové zprávě.

Ve srovnání s rokem 2009 docílila firma nárůstu vývozu. Nejvíce pak především na Slovensku, v Belgii a v Maďarsku. Lahve ze Starého Plzence zamířily do dalších šestnácti zemí. Celkově společnost v loňském roce utržila 1,3 milardy korun. V anketě Českých 100 nejlepších za rok 2010 obsadila společnost Bohemia Sekt první místo mezi potravinářskými podniky a jednadvacátou příčku v absolutním pořadí.