Ze sestavy v rudých dresech se blýskl Jiří Nesveda, který vyhrál tři prémie, vypisované na konci každého kamenitého úseku (gravel roads) a celkově v této oceňované soutěži skončil třetí. Cílem však neprojel.
Z boje vyřadil sparťanského spurtera pád na nejtěžší z štěrkopísčitých pasáží, po níž neprojíždějí ani mechanické vozy.
Tak jako předtím na závodě v Anglii barvy Sparty vynesl nejvýš Ladislav Fabišovský, který obsadil devatenácté místo.
Klání první kategorie UCI se jelo v režii dánské sestavy Designa Kokken. O premiantech se rozhodlo 30 kilometrů před cílem, kdy na čele zůstala trojice jezdců zmíněné stáje a svůj únik dotáhla s přehledem do vítězného konce. Z prvenství se po pěti hodinách a dvou minutách radoval Dán René Jorgensen, který trasu zdolal průměrnou rychlostí 39,379 kilometrů v hodině.
Výsledky (198.7 km): 1. Jorgensen 5:02:45 hod., 2. Reihs, 3. Johansen (všichni Team Designa Kokken) oba stej. čas, …19. Fabišovský (AC Sparta) – 6:43 min.