Po velkém boji s nepřízní osudu nakonec z Brna odjížděl rozčarován po velmi přísném verdiktu traťového komisaře, který ho připravil o body z druhého závodu.
Petr Fulín je tak po čtvrtém závodním víkendu Evropského poháru cestovních vozů v průběžném celkovém pořadí na třetím místě.

„I nezdary k motoristickému sportu patří a Petr Fulín si svůj příděl smůly vybral žel právě před domácím publikem na brněnském okruhu. Petr je však zarputilým bojovníkem, který zbraně neskládá do poslední chvíle, takže věřím, že ve zbývajících dvou závodech dostane ze svého Leonu Cup Racer maximum a opět s ním budeme slavit na stupních vítězů. Ostatně i třetí místo z prvního brněnského závodu zasluhuje velké uznání," říká Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika.

Závodní víkend začal netradičně až v sobotu, kdy se odehrály oba testy, trénink i kvalifikace. Do souboje o pole position to přitom vypadalo na jasné tažení českého jezdce za vítězstvím.

„Sobota začala nad očekávání dobře, až se mi zdálo podezřelé, jak jsme v porovnání s ostatními rychlí. V kvalifikaci jsme náš čas z tréninků potvrdili, stačil však až na čtvrté místo," říká ke kvalifikaci Petr Fulín.

Ihned po startu do prvního závodu se Petr Fulín dostal na třetí místo a chvíli útočil na soupeře před sebou, pak ale začal vinou techniky ztrácet.

„Bylo to takové štěstí v neštěstí. Po pár kolech mi začalo odcházet ložisko a já cítil, že se zadrhává víc a víc. Kdyby byl závod i o půl kola delší, už bych musel odstoupit," řekl závodník z Plzeňska.

Jedno pódiové umístění bylo nakonec maximem, které mu osud v Brně dovolil – v závodě totiž odletující štěrk poškodil čelní i boční okno jeho vozu a právě sklo na straně vozu nakonec stálo za frustrací ze závodního víkendu.

Ačkoli tým tvrdě pracoval během desetiminutového časového úseku vyhrazeného pro opravy a na poslední chvíli postavil vůz na startovní rošt, rozhodl technický komisař o tom, že provizorní oprava okna není dostatečná, a Petra Fulína z druhého závodu vyloučil.

„Zklamání je to obrovské, mechanici se usilovně snažili, a když jsem vyjížděl z boxů na start, zelené světlo za mnou zhaslo po necelých dvou sekundách. Rozhodnutí jediného člověka nám, a věřím, že i fanouškům na tribunách, pokazilo víkend. Pochopil bych, kdybychom dostali příkaz jet do boxů kvůli trčícímu střepu z boku auta už během prvního závodu, jenže komisař nás vyloučil z důvodu použití tvrzeného igelitu, kvůli kterému jsme dokonce rozřezali náš stan na boxové zídce," dodal k rozhodnutí třetí muž průběžného pořadí Petr Fulín.