Fulín ovládl anketu stejně přesvědčivě jako loňský Evropský pohár cestovních vozů (ETCC), kde se mu také všichni soupeři ve většině závodů dívali na zadní světla.

Nebýt nezaviněné kolize na rakouském Salzburgringu, mohlo být i vítězství v ETCC o dost drtivější. Těžko si tedy někdo Zlatý volant za loňskou sezonu zasloužil víc.

„Za ocenění jsem rád, ale úspěch patří celému týmu, který odváděl skvělou práci a má na loňských výsledcích velký podíl. Vážím si toho, že jsem měl čest převzít toto ocenění, a jsem rád, že jsem se zapsal do historie vedle mnoha zvučných jmen," těší Fulína.

„Na bilancování se ale příliš necítím, to má svůj čas možná až za pár desítek let," dodal po vítězství v anketě Petr Fulín, který v těchto dnech a týdnech horlivě řeší náležitosti spojené se svou závodnickou budoucností.

„Variant je mnoho, ale pořádně vlastně žádná. Spolu s inženýrem Křenkem (týmový šéf, pozn. redakce) se teď snažíme najít z této situace nějaké kloudné východisko. Ve hře je i několik variant s mistrovstvím světa, o kterém dlouho sním, ale všechno je opravdu tak složité, že se nedá odhadnout, jak to dopadne," uvědomuje si Fulín.

„Řešíme dokonce i možnost, že bych sám nic nejel a působil jen jako poradce, ale věřím, že tak to nedopadne a budu i v té nadcházející sezoně naplno závodit," dodal s lehkými rozpaky v hlase čerstvý držitel Zlatého volantu Petr Fulín.

Tomáš Vacín