Sraz majitelů těchto retro vozů se naposledy uskutečnil před třemi lety. „Byl bych rád, kdyby se ze společných srazů stala tradice. Nejen, že se ve vozech projedeme, ale při společných diskuzích načerpám i mnoho námětů či připomínek na vylepšení,“ dodává Friml.

Prozradil, že své vozy vyrábí vždy jen v klasických barvách, jako černá, červená a tmavě zelená. „Na takové auto nemůžete například použít metalízu,“ vysvětluje. Když kolem roku 1999 vyjel na ulice první prototyp Gordona Roadster varianta 101, poháněl ho čtyřválcový motor. „Dnes už existuje i šestiválcová varianta 102,“ říká Friml.

Jeho vozy dělají radost majitelům v Německu, Slovensku, Spojených Arabských emirátech, Kuvajtu, Rusku a Španělsku. Výroba automobilu se vždy konzultuje s budoucím majitelem a je možné pro něj vytvořit doslova individuální vůz. „Parametry auta jsou dané, ale lze se dohodnou na barvě vozu, interiéru, kobercích či klimatizaci,“

Radost udělali účastníci srazu hlavně lidem v ulicích, vidět totiž metr deset vysoký vůz s oblými křivkami a nablýskanou kapotou je pro většinu lidí obrovský zážitek.