Druhý tým nedávno skončené základní části nejvyšší české soutěže, chystající se na play off, se kvůli propagaci zahraniční sázkové kanceláře ocitl na mušce společnosti BPA.
Marketingový partner extraligy označil reklamu Bet-at-home na plzeňských dresech za porušení vzájemné dohody s Asociací profesionálních klubů (APK), která soutěž řídí. A udělila kvůli tomu APK pokutu třináct milionů korun, kterou nyní navýšila už na částku 18 milionů. Asociace ji však stejně jako poprvé odmítla zaplatit.
„Nás těší podpora našich ochodních partnerů, stejně jako nedávné vyjádření legislativní rady vlády v tom smyslu, že nový loterijní zákon je v rozporu s právem Evropské unie. Posudek rady jen potvrzuje naše stanovisko, že nový zákon je vůči zahraničním sázkovým kancelářím diskriminující,“ prohlásil ředitel klubu Václav Jáchim.