Autonomní tramvaj má oproti jiným vozům v přední části nainstalované kamery a čidla, díky nimž umí využívat aktuální a velmi přesné mapové podklady a může se autonomně pohybovat v prostoru
Zdroj: Deník/Pavel Bouda
Autonomní tramvaj má oproti jiným vozům v přední části nainstalované kamery a čidla, díky nimž umí využívat aktuální a velmi přesné mapové podklady a může se autonomně pohybovat v prostoru
Zdroj: Deník/Pavel Bouda
Zdroj: Deník/Pavel Bouda
Autonomní tramvaj má oproti jiným vozům v přední části nainstalované kamery a čidla, díky nimž umí využívat aktuální a velmi přesné mapové podklady a může se autonomně pohybovat v prostoru
Zdroj: Deník/Pavel Bouda
Autonomní tramvaj má oproti jiným vozům v přední části nainstalované kamery a čidla, díky nimž umí využívat aktuální a velmi přesné mapové podklady a může se autonomně pohybovat v prostoru
Zdroj: Deník/Pavel Bouda
Autonomní tramvaj má oproti jiným vozům v přední části nainstalované kamery a čidla, díky nimž umí využívat aktuální a velmi přesné mapové podklady a může se autonomně pohybovat v prostoru
Zdroj: Deník/Pavel Bouda
Autonomní tramvaj má oproti jiným vozům v přední části nainstalované kamery a čidla, díky nimž umí využívat aktuální a velmi přesné mapové podklady a může se autonomně pohybovat v prostoru
Zdroj: Deník/Pavel Bouda
Autonomní tramvaj má oproti jiným vozům v přední části nainstalované kamery a čidla, díky nimž umí využívat aktuální a velmi přesné mapové podklady a může se autonomně pohybovat v prostoru
Zdroj: Deník/Pavel Bouda
Autonomní tramvaj má oproti jiným vozům v přední části nainstalované kamery a čidla, díky nimž umí využívat aktuální a velmi přesné mapové podklady a může se autonomně pohybovat v prostoru
Zdroj: Deník/Pavel Bouda
Autonomní tramvaj má oproti jiným vozům v přední části nainstalované kamery a čidla, díky nimž umí využívat aktuální a velmi přesné mapové podklady a může se autonomně pohybovat v prostoru
Zdroj: Deník/Pavel Bouda
Autonomní tramvaj má oproti jiným vozům v přední části nainstalované kamery a čidla, díky nimž umí využívat aktuální a velmi přesné mapové podklady a může se autonomně pohybovat v prostoru
Zdroj: Deník/Pavel Bouda
Autonomní tramvaj má oproti jiným vozům v přední části nainstalované kamery a čidla, díky nimž umí využívat aktuální a velmi přesné mapové podklady a může se autonomně pohybovat v prostoru
Zdroj: Deník/Pavel Bouda
Autonomní tramvaj má oproti jiným vozům v přední části nainstalované kamery a čidla, díky nimž umí využívat aktuální a velmi přesné mapové podklady a může se autonomně pohybovat v prostoru
Zdroj: Deník/Pavel Bouda
Autonomní tramvaj má oproti jiným vozům v přední části nainstalované kamery a čidla, díky nimž umí využívat aktuální a velmi přesné mapové podklady a může se autonomně pohybovat v prostoru
Zdroj: Deník/Pavel Bouda
Autonomní tramvaj má oproti jiným vozům v přední části nainstalované kamery a čidla, díky nimž umí využívat aktuální a velmi přesné mapové podklady a může se autonomně pohybovat v prostoru
Zdroj: Deník/Pavel Bouda
Autonomní tramvaj má oproti jiným vozům v přední části nainstalované kamery a čidla, díky nimž umí využívat aktuální a velmi přesné mapové podklady a může se autonomně pohybovat v prostoru
Zdroj: Deník/Pavel Bouda
Autonomní tramvaj má oproti jiným vozům v přední části nainstalované kamery a čidla, díky nimž umí využívat aktuální a velmi přesné mapové podklady a může se autonomně pohybovat v prostoru
Zdroj: Deník/Pavel Bouda