Šéf technických služeb plzeňského pivovaru Vladimír Burian debatuje nad jednou ze rmutovacích kádí na staré varně s restaurátorem kovových částí varny Tomášem Flimelem.
Zdroj: Deník/J. Kokoška
Zdroj: Deník/J. Kokoška
Korýtka s přepojovacími kohouty vyrobily ve 30. letech minulého století Škodovy závody, jak se píše na měděném štítku nahoře.
Zdroj: Deník/J. Kokoška
Tyto přepouštěcí kohouty byly pro restaurátory velmi problematické, protože nešly vytočit. Aby se neponičili, muselo se použít hydraulické zařízení, a i sním trval každý kohou vytočit zhruba osm hodin.
Zdroj: Deník/J. Kokoška
Pohled do jedné z rmutovacích kádí, kde je vidět, jak se otáčí ruka na míchání rmutu. Středy se otáčejí jen u jedné rmutovací a jedné varné kádě. Jinak je restaurovaná varna nefunkční.
Zdroj: Deník/J. Kokoška
Budova stré varny je tradičním objektem plzeňského pivovaru. Nová varna je ukryta v proskleném objektu za starou varnou.
Zdroj: Deník/J. Kokoška