Zdroj: Radek Pecák
Bezpečnostní rám se integruje již při svařování karosérie
Zdroj: Radek Pecák
Spleť trubek dohromady měří skoro 36 metrů
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá vůz po doplnění celou výbavou
Zdroj: Škoda Auto
Podvozek chrání řada dílů z různých materiálů
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá kompletní motorový prostor
Zdroj: Škoda Auto
Samotný agregát je čtyřválec s objemem 1,6 litru
Zdroj: Radek Pecák
Blok je použitý ze sériového dvoulitru
Zdroj: Radek Pecák
Ojnice a píst
Zdroj: Radek Pecák
Turbodmychadlo z Porsche
Zdroj: Radek Pecák
Unikátní brzdy s pohyblivými elementy
Zdroj: Radek Pecák
Tlumiče mají vyšší zdvihy
Zdroj: Radek Pecák
Zde je celý díl na autě
Zdroj: Škoda Auto
Sání z karbonu a nový typ vzduchového filtru
Zdroj: Radek Pecák
Nové auto potřebovalo větší chladič
Zdroj: Škoda Auto
Sání je vedeno ke straně
Zdroj: Škoda Auto
Pohled do ještě téměř prázdné kabiny
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá po kompletním dostrojení
Zdroj: Škoda Auto
Řidič má k dispozici nový volant
Zdroj: Škoda Auto
Na sedačkách je díky větší šířce vozu o něco více místa
Zdroj: Škoda Auto
Oficiální barvou je tato jedovatá zelená
Zdroj: Škoda Auto
Technické informace
Zdroj: Škoda Auto
Technické informace
Zdroj: Škoda Auto
Technické informace
Zdroj: Škoda Auto
Technické informace
Zdroj: Škoda Auto
Technické informace
Zdroj: Škoda Auto
Technické informace
Zdroj: Škoda Auto
Technické informace
Zdroj: Škoda Auto
Současná rodina RS Škody Auto
Zdroj: Radek Pecák