Snímky plzeňského fotografa Josefa Adlta zachytily hráče Viktorie v reálných prostředích jednotlivých institucí, kterým projekt Viktoriánské srdce generoval v součtu již přes 1,5 milionu korun.

„Naším cílem byly příběhové fotografie, které by fanouškům představily reálné kulisy jednotlivých partnerských organizací i příběhy jednotlivců. Na každé stránce kalendáře je dominantní fotografie doplněna krátkým představením partnerské organizace," představuje základní ideu kalendáře tiskový mluvčí Viktorie Pavel Pillár.

„Fotbal je společenským fenoménem, který nekončí posledním hvizdem rozhodčího. Uvědomujeme si, že prostřednictvím našich fanoušků můžeme ovlivnit spoustu životních osudů, a jsme za tuto možnost vděční. Kalendář vznikal právě v tomto duchu, s cílem připomenout, že pomáhat se dá všude kolem nás," uvedl mluvčí Viktorie Plzeň.

Finální snímky kalendáře jsou laděny do černo-bílé, z každé fotografie vystupují pouze červeno-modré barvy plzeňského klubu.

„Vážná témata z jednotlivých stránek jsme přesto chtěli představit v pozitivním duchu a věřím, že tento záměr se povedl. Všem partnerským organizacím patří za realizaci obrovský dík, fotografie vznikaly bez výjimky v dobré náladě," řekl dále Pillár.

Kalendáře jsou k dostání ve fanshopu a eshopu Viktorie za 299 korun.

„Z každého prodaného kalendáře připadne 50 korun projektu Viktoriánské srdce. Po ukončení prodeje v lednu pak finální částka pomůže další organizaci, která rozšíří okruh viktoriánské rodiny," dodal Pillár. ⋌