Fandové se totiž domnívají, že při prodeji vstupenek byli podvedeni. A klub má podezření, že prodavačky nechaly vstupenky známým.

„Cítím za to odpovědnost, protože jsem nejvyšší představitel klubu a měl jsem si to lépe pohlídat," řekl před plným sálem restaurace Na Spilce Paclík.

Majitel Viktorie rázně odmítl spekulace některých fanoušků, že lístky skončily u cestovek.

Zájezd na utkání v Mnichově organizují čtyři cestovky a od klubu dostaly 750 lístků. Generální manažer Adolf Šádek slíbil, že na příští výjezd do Manchesteru lístky cestovkám zkrouhne. Nevyloučil, že vstupenky dostane pouze jedna cestovní kancelář. Šádek předem odmítl tlaky cestovek, které začaly prodávat výjezdy do Manchesteru. „Mají stovky objednávek a volají nám, že lístky chtějí, aby svým klientům vyšli vstříc," popsal Šádek.

Anglický klub by měl do Plzně poslat zhruba 2 600 lístků. Polovinu si rozdělí obchodní partneři, zaměstnanci klubu a hráči. Zbytek půjde do volného prodeje na pokladnách. Zástupci úřadujícího šampiona domácí ligy fanoušky ubezpečili, že systém prodeje bude bedlivě hlídaný. „Na pokladnách bude jeden ze členů užšího vedení. Fandům chceme ukázat, že nám jde o transparentnost," sdělil mluvčí Pavel Pillár.

Šádek fanoušky ujistil, že se do budoucna distribuce lístků změní. Klub by se prý mohl inspirovat u některých zahraničních celků. „Sejdeme se se zástupci Bayernu Mnichov a v listopadu i s lidmi z Manchesteru City," prozradil Pillár. Své návrhy ohledně změny prodeje lístků při úterní debatě představili i fanoušci. „Vyřešil bych to losováním. Do počítače by se zanesli permanentkáři. Odpadlo by mnohahodinové stání před pokladnami, kde nevím, jestli na mě lístek zbyde," navrhl jeden z fandů.

Šádek se nějakému podobnému systému nebrání. „Zklamání, že se na někoho nedostalo bude menší, než když stráví 12 hodin ve frontě," řekl.