V sobotu v 17.20 hodin vyběhnou fotbalisté lídra Gambrinus ligy na vyhřívaný trávník Městského stadionu ve Štruncových sadech v Plzni proti týmu nováčka z Hradce Králové.

Na premiéru čekají nedočkavě po dlouhé zimní přestávce také fanoušci. Právě příznivci Viktorie dokázali na podzim vytvořit svému týmu opravdovou fotbalovou atmosféru a mají velký podíl na výsledcích svěřenců trenéra Pavla Vrby.

Klub si je vědom důležitosti divácké kulisy a před sobotním utkáním připravil na podporu diváckého zájmu akci s názvem ´Naplníme stadion – přijď fandit i Ty´. Stejný projekt měl velkou odezvu už na podzim před zápasem s dalším nováčkem, celkem FK Ústí nad Labem.

Utkání sledovaly zaplněné ochozy a více než sedm tisíc diváků bylo odměněno sedmi góly v síti Severočechů.

„Tehdy se rozběhla výrazná komunikace na sociálních sítích, fotbalové nadšení se dostalo i k lidem, kteří dříve na stadion nechodili. Po loňské pozitivní zkušenosti chceme stejnou akci zopakovat a znovu zaplnit stadion. Věříme, že fanoušci nás nezklamou,“ říká Jaromír Hamouz, obchodní a marketinkový manažer FC Viktorie Plzeň.

„Jsme si vědomi, že Viktoria bojuje o historický úspěch a k tomu bude podporu fanoušků potřebovat. A také víme, že start do soutěže je velmi důležitý,“ dodává Jaromír Hamouz.

V minulém roce akci podpořily významné osobnosti, jako Petr Čech, Kateřina Emmons, Václav Pech, Filip Jícha nebo třeba Martin Straka, v sériích rozhovorů v médiích. A čtenáři Deníku v Plzeňském kraji se mohou těšit na rozhovory se zajímavými osobnostmi i tento týden před duelem s Hradcem Králové.

Fanoušci se mohou podle Hamouze těšit i na tradiční předzápasové soutěže o lístky před stadionem a další pestrý program.

Ochuzeni nezůstanou ani předplatitelé Deníku, na které čeká tento týden vědomostní soutěž nejen o vstupenky na sobotní utkání s Hradcem Králové, ale získat mohou také i zajímavé ceny.