VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Dres Petra Jiráčka jde ve fanshopu na dračku

Plzeň - Fotbalisté Viktorie Plzeň prožívají letos nejúspěšnější rok ve stoleté historii klubu. Úspěchy svěřenců trenéra Pavla Vrby mají odezvu mezi fanoušky, o čemž se denně přesvědčují i v nově otevřeném fanshopu Viktorie v tribuně Městského stadionu ve Štruncových sadech.

14.12.2011
SDÍLEJ:

Zatím jen cvičně se za pult fanshopu postavil fotbalista Viktorie Plzeň David Limberský, který s prodavačkami Bárou Aubrechtovou (vpravo) a Nikolou Kolářovou představil včera kalendář Viktorie na rok 2012. Příští rok se počítá s tím, že si hráči roli prodFoto: DENÍK/Vlastimil Leška

Za necelý měsíc existence se nový fanshop dostal do povědomí příznivců západočeského klubu, kteří chtějí mít doma památku na veleúspěšnou sezonu.

„Nejvíc na dračku jdou šály, klubové i k zápasům Ligy mistrů. Velký zájem je také o dresy, nejvíce se jmény Petra Jiráčka, Pavla Horvátha a Václava Pilaře,“ říká Ondřej Těťál, který je pověřený vedením fanshopu Viktorie.

Největší příval zákazníků zažívá personál fanshopu v den ligových zápasů. To berou fanoušci prodejnu útokem. „Obchod je otevřený před zápasem, o přestávce i po utkání. Zájem tak velký, že nám musejí pomáhat členové bezpečnostní služby. Venku se tvoří fronty a bezpečnostní služba pouští zákazníky dovnitř po deseti lidech,“ vypráví Těťál.

Šály, čepice, dresy i oblíbené oblečení z kolekce Ligy mistrů prodávala Viktoria i při utkáních Ligy mistrů v pražském Edenu. „Největší zájem fanoušků jsme zaznamenali při utkáních s oběma velkokluby, Barcelonou a AC Milán. Nejvíce žádané byly šály vydané speciálně k utkáním Ligy mistrů,“ připomíná Ondřej Těťál.

Zákazníky v novém fanshopu Viktorie obsluhují sličné prodavačky Nikola Kolářová a Bára Aubrechtová, které si vzhledem k posledním úspěchům fotbalistů Viktorie a také blížícím se vánočním svátkům na nedostatek zákazníků stěžovat nemohou.

„Lidí chodí dost, lidé návštěvy fanshopu teď využívají, aby si nakoupili vánoční dárky pro své blízké,“ potvrzuje Nikola Kolářová.

„Nejvíce se teď vzhledem ke stávajícímu ročnímu období prodávají šály a zimní čepice. A také hrnečky se znakem Viktorie. Zákazníci také hodně využívají možnosti potisku dresů přímo v prodejně, nechávají si na ně vytisknout jména hráčů nebo dost často i jména svých dětí,“ doplňuje Bára Aubrechtová.

Ve fanshopu počítají do budoucna i s rozšířením sortimentu a po vzoru fanshopu plzeňských hokejistů chystá i Viktoria akce, kdy se za pult fanshopu postaví při vhodných příležitostech také samotní fotbalisté prvoligového týmu Viktorie.

Autor: Václav Vacek

14.12.2011 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Velký plzeňský betlém se díky figurkám vyráběným Plzeňany i lidmi z okolí stále zvětšuje.
9

V plzeňském betlému už je skoro 800 postaviček

Videosouhrn Deníku – 9.–10. prosince 2017

Kohák se klouzal a farář žehnal raketám: Prohlédněte si nejlepší videa víkendu

Před pauzou přišla studená sprcha

Hradec Králové, Plzeň – Plzeňští střelci včera mlčeli a třináct zápasů dlouhá bodová šňůra extraligového lídra se přetrhla.

Olympijský sen českého curlingu se rozplynul

Plzeň – Škoda. Česká curlingová reprezentace na účast na olympijských hrách nedosáhla.

Nejpřívětivější úřad je ve Starém Plzenci

Starý Plzenec – Město zaujalo novinkami, které zavedlo během roku.

Házenkáři Talentu zlomili odpor Hranic až čtvrt hodiny před koncem

Plzeň vstoupila do druhé poloviny extraligy házené vítězně. V nedělním 12. kole vyhrála v Hranicích 24:20. Talent v tabulce zůstává druhý se ztrátou jednoho bodu na vedoucí Zubří.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT