Italský výrobce fotbalové výbavy se stává novým důležitým partnerem klubu. Viktoria si vybrala značku, kterou používají Sporting Lisabon, Bruggy, Nice či Lazio Řím. Viktoria ji vyměnila za Pumu.

„Italská značka Macron, jejímž hlavním segmentem je právě fotbalová výbava, nás zaujala špičkovou kvalitou vybavení i dynamikou, s jakou v poslední době vstupuje na fotbalovou mapu a jaký servis nám je připravená nabídnout,“ uvedl generální manažer Viktorie Adolf Šádek.

Právě dynamika, vášeň a touha po vítězství jsou klíčové myšlenky, které Macron a Viktorii spojují. Work hard, play harder (Pracuj tvrdě, hraj tvrději). Tak zní motto, které má vést k týmovému úspěchu a odráží jej i symbol – Macron Hero, jenž bude na veškerém týmovém vybavení. „Přesně takoví chceme být. Tvrdě makat, mít touhu se každý den posouvat a společně vyhrávat,“ potvrdil trenér Plzně Adrian Guľa.

NEPONECHALI NIC NÁHODĚ. Basketbalisté Lokomotivy Plzeň (na archivním snímku v modrém) se chtějí pořádně připravit na novou prvoligovou sezonu. Klíčová přípravná fáze před startem nového ročníku pro ně začíná na začátku srpna.
Do spodních pater nepatříme, říká kouč Eisman

Viktoria Plzeň bude pro italskou značku stěžejním partnerem ve střední Evropě. K dispozici bude mít špičkový servis řízený přímo z centrály v italské Boloni, navíc se otevírají možnosti další spolupráce na řadě projektů. „Chceme být zajímaví a atraktivní nejen na hřišti, ale i v oblasti vybavení nebo dresů. V tom jsme našli ideálního spojence,“ dodal Šádek.

Ředitele Macronu Gianlucu Pavanella těší spojení sil s tradičním a úspěšným českým klubem. „Tímto spojením se chceme uvést a prosadit na velmi důležitém a zajímavém trhu střední Evropy,“ řekl Pavanello.

„Pro Viktorii máme nachystáno špičkové vybavení, které využívá nejmodernější technologie, trendy a zároveň reflektuje tradice klubu,“ dodal.Nové dresy pro sezonu 2020/2021 budou představeny těsně před zahájením nového ligového ročníku, tedy ve druhé polovině srpna. „Poprvé v historii bude mít náš klub k dispozici dvě unikátní sady dresů, které jsou vyrobeny speciálně jen pro nás,“ poodhalil marketingový ředitel klubu Jaromír Hamouz jednu z novinek. „Dresy budou velmi zajímavé, na jejich vývoji a podobě jsme s Macronem úzce spolupracovali a věřím, že se budou našim fanouškům líbit,“ doplnil.

Kdo využívá značku Macron:
Club Bruggy, Sporting Lisabon, Lazio Řím, Boloňa, Udinese, Cagliari, Levante, Real Sociedad, Arminia Biefeld, Hannover 96, Nice nebo Stoke City