Základní varianta se drží svislých pruhů a tradičních červeno-modrých barev, druhá sada bude bílá a třetí je opět inovativní, tentokrát fosforově žlutá.
Hlavním motivem nového dresu je energický symbol blesku, který zosobňuje energii, sílu, rychlost, údernost. Právě taková chce Viktoria v nové sezoně být. Oproti loňskému modelu se dres vrací ke klasickému „véčku“, tedy variantě, kterou upřednostňuje drtivá většina hráčů.
„Dres se mi líbí. Je takový energický, živý. A samozřejmě dobře padne a cítím se v něm pohodlně,“ říká plzeňský kapitán Roman Hubník, který měl možnost jako zástupce kabiny sledovat výběr a vývoj trikotů pro novou sezonu a zároveň se stal společně s kanonýrem Michaelem Krmenčíkem, Lukášem Kalvachem a Ondřejem Mihálikem jednou z tváří pro jejich představení.
Právě posledně dva jmenovaní, nováčkové ve Viktorii, znázorňují novou energii v plzeňské kabině. Nabit novou silou je i Michael Krmenčík, který se vrací po dlouhém zranění a opět chce být tahounem týmu. „Teď musíme veškerou energii přenést na hřiště,“ je si vědom Lukáš Kalvach, kterého může v sobotu čekat pikantní premiéra proti Olomouci, z níž do Plzně přišel.
„Nové dresy plzeňské Viktorie s vyobrazením blesku jsou skvělou ukázkou motivace týmu do nové sezony. Přejeme Viktorce mnoho skvělých zápasů,“ uvedl Štěpán Reinberger, Manager Sales Teamsport and B2B CZ/SK ve společnosti Puma, která je oficiálním dodavatelem Viktorie a i letos pro dres využila ty nejmodernější technologie, aby se hráči cítili na hřišti komfortně.