Auto si prohlédněte v naší fotogalerii.

Také se bohužel jedná o nejvyšší vůz v nabídce. Od země ke střeše je to přesně 1589 milimetrů. Ani na délku to není žádný „drobeček“. K hranici pěti metrů zbývá jen 27 milimetrů.

I když se zatím vůz nezačal prodávat a ví se, že v přepočtu na české koruny přijde každé na 9,5 milionu korun, je téměř jisté, že to bude historicky nejprodávanější model.

Už jen proto, že z hlediska technických parametrů mu nic neschází. Pod přední kapotou se totiž nalézá dvanáctiválcový zážehový motor se zdvihovým objemem šest a půl litru. Je schopen vyprodukovat výkon 725 koňských sil a 716 Newtonmetrů nejvyššího točivého momentu. Agregát je spojený s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Ta je uložena u zadní nápravy.

Auto má poháněno všechna čtyři kola a také díky tomu zvládne sprint z nuly na stovku za 3,3 sekundy a na dvojnásobnou rychlost se rozjede za 10,6 sekundy. Ručička rychloměru může dojít až na číslo 310 kilometrů v hodině.

Celková hmotnost 2033 kilogramů, což je nejmenší hodnota ze všech přimých konkurentů, je rozložena mezi přední a zadní nápravu v prakticky ideálním poměru 49:51.

Náležité jízdní vlastnosti má zajistit adaptivní podvozek nejnovější generace a vypiplaná aerodynamika. Díky tomu také auto nepotřebuje zadní stěrač. Okno za zády cestujících očistí od dešťových kapek proud vzduchu.

Multimediální displej 

V interiéru se nacházejí čtyři samostatné sedačky. Zajímavostí je také multimediální displej umístěný přímo před spolujezdcem. Veškeré důležité ovládací prvky má řidič soustředěné na volantu. Stejně jako je tomu v ryze sportovních modelech Ferrari.