Monoposty, které na přelomu minulého a současného tisícileté závodily v rámci seriálu F1, budou jedním z taháků letošní závodní sezóny na Autodromu Most.

Nejdůležitější akcí bude samozřejmě podnik Mistrovství světa superbiků, který je na programu od 28. do 30. července. Zmiňované formule, se kterými se utkají také stroje zkonstruované pro GP2, Formuli Renault nebo americké série, přijdou na řadu o týden později. Jeden z podniků takzvané Formule Maxx bude zařazen do programu v rámci závodního víkendu Esset V4 Cup. Jedná se samozřejmě o auta, z jejichž výfuků se line řev "plnotučných" osmi či desetiválců.

Na to, jak vypadal jeden ze závodů v roce 2018. se můžete podívat do naší galerie.

Tradičně poslední víkend letních prázdnin se pojede evropský špamionát okruhových tahačů. 

Éra roudnické stáje Buggyra v evropském šampionátu tahačů je minulostí.
Třicet let řvoucích motorů. Buggyra se loučí se šampionátem, má nové cíle

Letos poprvé pořádá společnost Autodrom Most také podnik, který nemá prakticky nic společného s tamějším závodním okruhem. A bude se jednat o vytrvalostní soutěž historických automobilů, která povede z Prahy přes Rakousko, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko a Bulharsko až do Istanbulu. Start je 17. května.

Zúčastní se jí vozy se stářím nad třicet let. Například předseda představenstva společnosti Autodrom Most Joser Zajíček vyrazí na cestu za volantem Tatry 603 z roku 1959. Nejstarším autem bude Škoda Tudor Cabrio z roku 1951, zajímavý je určitě třeba také Jaguar E-Type S1 roadster nebo BMW 3,0 E9 CSI.

Na podzim pak veřejnost bude moci do areálu autodromu zavítat například na festival historických vozů v termínu od 8. do 10. října nebo na akci Autoshow - Den bezpečnosti a otevřených dveří. Ten sezónu uzavře během posledního říjnového víkendu.