Rekonstrukce železničních mostů umožní rozšíření vozovky, aby vyhovovala trolejbusům při odbočování z mostu Milénia do Prokopovy ulice. „Pod mostem v Prokopově ulici jsou dva plnohodnotné jízdní pruhy a jeden  poloviční pro odbočení. Po  rekonstrukci zde vzniknou tři plnohodnotné jízdní pruhy," řekl Martin Kraus z plzeňské Správy železniční a dopravní cesty.

Právě kvůli tomu, že se prostor rozšíří, nelze použít konstrukci, kterou v sobotu dělníci sundali a odvezli k opravě. Poté ji ale posadí na místo, kde byl první železniční most ve směru od Komorního divadla, kde se bude prostor také rozšiřovat a kam ale rozměrově zapadne. První železniční most stavební dělníci rozebrali minulý čtvrtek.

Kvůli rekonstrukci je znovu uzavřena Prokopova ulice. Podle plánů uzavírka potrvá do 24. července a zhruba tři týdny se bude překrývat s opravou Wilsonova mostu na Americké třídě. „Vybudování druhé poloviny mostu, rozšíření vozovky a úprava chodníků jsou součástí stavby Průjezd uzlem Plzeň ve směru III. tranzitní železniční koridor,"  řekl Kraus. Náklady vyjdou na 950 milionů korun, z toho až 85 procent bude hrazeno z evropských fondů.