VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Zeď průmyslového areálu v Borské ulici pokryjí billboardy

PLZEŇ -Už druhá výrazná zeď průmyslového areálu v Plzni získá novou podobu. Poté, co plzeňský pivovar zdobí postupně už čtyři roky své obvodové zdi fotkami a grafikami s motivy historie podniku, hodlá něco podobného udělat i Škoda Holding. Několik set metrů dlouhou zeď v Borské ulici pokryje zřejmě již v tomto měsíci zhruba třiceti billboardy s tematikou vlastní činnosti.

1.2.2008
SDÍLEJ:

Zeď škodováckého areálu v Borské ulici (spodní snímek) by do konce února měly pokrýt v téměř 30 ze zjhruba 180 polí plakáty billboardy, jimiž se bude prezentovat Škoda Holding a její dceřiné firmy. Podobné plakáty na zdi svého areálu má plzeňský pivovar. Foto: 2x Deník/Z. Vaiz

„Před nedávnem jsme zeď opravili. Už při opravách jsme uvažovali, že část plochy využijeme k vlastní prezentaci. Zeď má zhruba 180 polí. Na některé z nich umístíme plakáty. Ty se již v těchto dnech tisknou,“ uvedla mluvčí Škodovky Radka Pistoriusová.

Podle ní se ale nepůjde o historii. Na velkoplošných fotografiích se představí současný výrobní program jednotlivých dceřiných firem holdingu a sponzorské či sportovní aktivity, jako je Škoda Sport park nebo Škoda Bike maraton. „Plakáty se budou průběžně obměňovat. Například, když vyvineme novou tramvaj, tak ji představíme na plakátu,“ dodala mluvčí.

Firma neuvažuje, že by volná pole zdi poskytla jiným společnostem, které působí uvnitř škodováckého areálu, nebo plochy dala ke komerčnímu pronájmu jiným zájemcům. Zeď by se také nikdy neměla zaplnit billboardy úplně.

Pivovar instaloval grafiky postupně od roku 2003. Na jeho zdech v ulici U Prazdroje tak kolemjdoucí uvidí fotografie vozidel, která rozvážela plzeňské pivo, vývoj etiket pivních lahví nebo fotografie návštěv významných osobností od konce 19. století. „Chtěli jsme oživit pohled na pivovar a sdělit lidem, kteří tudy jezdí, že naše pivo má dlouhou tradici,“ řekl mluvčí Plzeňského Prazdroje Jiří Mareček.

Autor: Jiří Kokoška

1.2.2008 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Dvaadvacetiletý Jan Bielik je zakladatel projektu Rozběháme Česko.

Plzeň očima Jana Bielika

Plzeň očima Kamily Frumertové Kikinčukové
4

Plzeň očima Kamily Frumertové Kikinčukové

Pejsar: Dostanou přes hubu. Venca je vtipnej, vzkázal Šour

Plzeň – O boxerský pás českého šampiona v těžké váze profesionálů se bude boxovat v Plzni. Rozhodla o tom pondělní veřejná dražba v plzeňském hotelu Marriott.

Dopravní podniky odpustí černým pasažérům úroky

Plzeň - Pokutu zaplatit musí, úroky jim však budou prominuty.

Superdebata Deníku: ptejte se Babiše a dalších lídrů

Pokud chcete ještě něco vědět před volbami od kandidujících stran, máte šanci se zeptat právě teď. Deník ji vašim jménem položí už ve čtvrtek 19. října, tedy den před parlamentními volbami, desítce lídrů politických stran při závěrečné předvolební debatě v sídle listu.

Giorgio fashion Show pomůže malému Matýskovi

Plzeň - V plzeňském Parkhotelu se v pátek 27. října od 19 hodin uskuteční Giorgio fashion Show GOLD prestižní přehlídka špičkové módy českých a světových značek.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení