Cestou z noční směny si totiž koupil v hypermarketu s nonstop provozem sáček jablek, za který mu pokladní naúčtovala o téměř 40 korun více, než slibovala cenovka u regálu. Chybu v Tesku okamžitě uznali, vrátit peníze mu ale odmítli.

„Pracovník u zákaznické přepážky argumentoval tím, že kolega vyřizující reklamace nastoupí směnu až v sedm hodin ráno, což bylo za třičtvrtě hodiny. Prý musím počkat,“ zlobí se Justin. S vysvětlením, že jde o běžný postup, se kterým musejí počítat všichni zákazníci nakupující v hypermarketu s nonstop provozem, se odmítl smířit. „V nočních hodinách se prý nikdo nemá čas reklamacím věnovat,“ kroutí nespokojený zákazník nevěřícně hlavou.

U zákaznické přepážky se setkal s dalším nešťastníkem, který požadoval peníze za vrácené lahve a narazil na totožný problém. Obsluha mu radila, ať si raději něco koupí a peníze za lahve mu pak pokladní z nákupu odečte.

„Nikdo nechtěl ani zavolat nadřízeného, což jsem požadoval. Odešel jsem naštvaný a bez peněz,“ konstatoval Justin. Do Teska se ale odpoledne vrátil a „reklamační směna“, která už byla přítomna, mu peníze bez problému vyplatila.

Mluvčí Teska Jana Matoušková přiznala, že obchod pochybil a slíbila, že podobné potíže už nakupující v nočních a brzkých ranních hodinách mít nebudou. „Zákazníkovi se omlouváme, obchod sazmozřejmě musí přijímat reklamace po celou dobu, kdy má otevřeno,“ potvrdila Matoušková. Pochybení centrála vyřeší s vedením plzeňského obchodu.